Skab indhold, der skaber værdi. Men alliere dig med digitale folk, for det skabe være rentabel for din forretning.

– Godt indhold handler om at løse problemer eller markedstendenser, som dine kunder eller potentielle kunder står over for. 

Et af de afgørende skridt i retning af at opnå succes med din content marketing-strategi er at identificere dine mål tidligt inden alt andet. Specifikke mål skaber rammen på hvordan du bygger dine kampagner og producere dit indhold. Det kan være meget tidskrævende at starte modsat og behandle dine markedsføring på bagkant af dine opsatte mål. Nogle af de mest almindelig mål opsætninger er brandkendskab, konverteringer og lead-generering. 

Sørg for at alt dit indhold bliver målt og vejet, for ellers vil du opleve uanset om det måtte være en succes eller ej, at du ikke rigtig kender svaret. Med andre ord skal du vide hvilke kampagner, triggers og indhold der passer til dine segmentering og hvor mange penge du egentlig får tilbage. 

En af de vigtigste udfordringer ved content marketing er at finde tid nok til at producere indhold af med høj kvalitet. Desværre går det ofte galt ved planlægningen. Indhold bliver tit nedprioriteret fremfor forretningsvedligholdelse. Det kan derfor være en rigtig god ide at alliere sig med en partner på dette område. 

 

Vi skaber din visuel identitet eller opdatere din nuværende med fokus på alle grene i din forretning, din kunde og dit marked. Vi skaber den visuelle rødetråd gennem alt din kommunikation.

Alt hvad dine kunder, leverandører måtte få eksponeret bør det være i samme ånd som din visuelle identitet. Vi hjælper dig med at have en skarp tilbudsskabelon, one-pagers og andre vigtige templates. 

Grafik kan dækker over mange ting. Vi hjælper dig uanset omfanget af opgaven. Vores grafikere har erfaring med de nyeste design tools og er udstyret med et kreativt mindset. 

Lad os udarbejde dit logo i fællesskab med dig og finde frem til hvem du er. Vi leverer altid et logo i alle formater og har taget højde for det skal bruges i mange forskellige former, størrelse og formater. 

Vores syn content marketing

Vi arbejder med vores partneres brands, som var de vores egne. Vi mener mange parametrer skal spille sammen, før en virksomhed får stor succes online, en af de absolut vigtigste er at skabe RELEVANT indhold til din målgruppe. Vi mener følgende punkter er vigtige, hvis du ønsker at skabe indhold der skaber værdi for din kunde.

Tillid passende og autentisk hjælper dig med at give et mere præcist svar til dine kunders spørgsmål / behov. På den måde udvikler de tillid overtid og dine produkter / service / tjenester vil blive top-of-mind, og dermed bliver du deres endelige valg.  

Brandgenkendelse robust og troværdigt indhold hjælper dig med at skabe din brandbevidsthed. Det kan have en stor brandværdi at eksponere på pålidelige hjemmesider, om på den måde bliver dit brand underbevidst vouche for hos dine potentielle kunder. Folk vil automatiske, over tid, genkende dit brand og udvikle en større accept for dit produkt / service / tjeneste.

Oprigtigheden ved dit brand
Den nuværende og fremtidige generationer vil være langt mere fokuseret på alt bagom dit brand. De vil vide, hvem de køber deres produkter / service / tjenester af og ikke mindst hvem du er. Sørg derfor at have de mere personlige værdier eksponeret på dine kanaler. 

Skab indhold der skaber interaktioner
Der er mange måder at skabe indhold, der skaber interaktioner. Vigtigt er ihverfald at have dine seere i fokus. Det kan derfor være en rigtig god ide at lave undersøgelse, fokusgrupper, spørgeskemaer, deltag i forummer eller involvere dem i produktudvidelse, ideer til content. På den måde værdsætter du din målgruppes mening. Sørg for du viser at du lytter til dine kunder igennem din markedsføring, specielt når du kommer med nye tiltag efterspurgt af kunden.  

Dine kunder har svaret på alt også dit indhold.
Fyld din ide bank op med idéer til indhold, for det kræver vedholdenhed hvis du skal have stor succes online. Men husk de bedste idéer til indhold kommer fra kunderne selv, potentielle kunder og dine kollegaer.  

Rentabelt
Du vil rigtig gerne have svar på, om din investering tjener sig hjem eller ej. Det er der som udgangspunkt ingen, som kan svare dig på, men du kan sikrer dig selv mindst risiko, ved at have helt styr på dine målepunkter, når du begynder at teste dit indhold. Glemmer du dette vil du sagtens kunne opnå succes med din annoncering, men du ville have svært ved, konkret, at sige hvad der virkede og ikke virkede. Dermed kender du heller ikke det tabte potentiale.

Lad os tage en snak om dine muligheder. Som partner hos Brandstoff sørger vi for alt fra produktion, ideer til content, rapportering mv. Afhængig af dit budget, kan du få Brandstoff som en intern ressource i din virksomhed og dermed er du ikke nødsaget til at outsource din marketing afdeling.

Vores arbejder starter typisk med

Først vil vi gerne kende din forretning, ambitioner, planer og eventuelle digitaleudvidelser. På den kan vi tænke en mere effektiv retning for din online tilstedeværelse.

Vi laver en grunding analyse af din online situation inden vi går i gang. Herfra aftaler vi nærmere om hvordan vores arbejde, kan gavne din forretning. 

Alt vores arbejde trackes, så hvis du ikke allerede har opsat tracking efter dine målsætninger, gør vi det for dig. Vi sørger dermed også for at dine målsætninger automatisk afrapporteres og fremsendes til dig med henblik på et evalueringsmøde. 

Vi følger din annoncering dagligt og optimerer undervejs. Dine budgetter vil løbende blive allokeret efter performance. Vi justerer, tilføjer og målretter dine tidsrum, geografiske placering, målgrupper mv.   

Vores arbejde består i at være proaktive og vi sørger derfor hele tiden at afrapportere til dig, så du kan følge performance og leverer indhold efter det. 

Vi kommer med løbende forslag til konverteringsoptimering, for trafik er en ting, konvertering er fokus! 

Det er vigtigt for os at vores arbejde er effektiv for din forretning. Vi holder derfor løbende månedlige møder med alle vores partnere. Her har vi fokus på effekten af vores tiltag samt hvordan vi kan optimere og frasortere kampagner.

Typisk vil vi have stor fokus på hele den digital forretning for en ting er annoncering og klik, men hvis dit website ikke måtte konvertere trafikken, er det her vi bør have fokus og ikke på annonceringen.

Dagligdagen kan byde på mange udfordringer og vi forstår at din forretning er mere end blot online. Vi tilpasser os dit arbejdsmiljø, for vi ønsker succes på alle fronter!

CASES.