Njord Forsikring

Succes med ny hjemmeside og digital vækst

Njord Forsikring ville sætte 100% fokus på at trække leads og kunder ind via deres hjemmeside. Vi udviklede en moderne og brugervenlig hjemmeside i WordPress.

Hjemmesiden blev designet med fokus på både funktionalitet og volume, hvilket gjorde det nemt at håndtere indhold og samtidig levere en god brugeroplevelse.

Med udgangspunkt i en omfattende SEO-strategi optimerede vi hjemmesiden teknisk, samtidig med at vi producerede og udgav 100 artikler ved hjælp af Programmatic SEO og styrkede domænescoren fra start vha. linkbuilding.

Resultatet var en markant vækst i trafikken – 6.000 besøgende på de første 6 måneder – og en styrket synlighed i søgemaskinerne.

Datadrevet integration og indsigt for fremtidig vækst

For at skabe en effektiv løsning blev hjemmesiden integreret med kundens CRM-system, så kundeoplysninger automatisk kunne samles og behandles. Vi implementerede også avanceret tracking via Microsoft Clarity, Google Analytics, Tag Manager og Google Search Console, hvilket gav kunden værdifuld indsigt i brugeradfærd og trafikkilder. Denne kombination af stærkt teknisk setup, målrettet SEO og en datadrevet tilgang sikrede ikke kun øget trafik, men også bedre arbejdsprocesser og en skalerbar platform for fremtidig vækst.

Hvad siger Njord Forsikring selv?

“Vi havde behov for at finde en samarbejdspartner, som havde erfaring med at arbejde effektivt og resultatorienteret. Vi arbejder i et konkurrencepræget marked både på produkter, pris og dækning, men også hvad SEO angår. Vi vil være blandt de 10 største indholdssider indenfor forsikringsbranchen. Denne opgave har Brandstoff løftet for os, og vi har derfor en fastaftale. Kan klart anbefales til alle, som ønsker en effektive og resultatorienteret løsning”

Jesper Skriver, direktør hos Njord Forsikring